Een oude bekende en, het bouwen gaat als een speer - Reisverslag uit Mytilíni, Griekenland van Dikkie en Eric Gijssel - WaarBenJij.nu Een oude bekende en, het bouwen gaat als een speer - Reisverslag uit Mytilíni, Griekenland van Dikkie en Eric Gijssel - WaarBenJij.nu

Een oude bekende en, het bouwen gaat als een speer

Blijf op de hoogte en volg Dikkie en Eric

22 December 2020 | Griekenland, Mytilíni

Als ik s'ochtends van Panagioda naar het kamp loop, ca 30 minuten, kom ik telkens een oude bekende tegen. Met toch wel een beetje trots gevoel loop ik dan langs haar heen.

Vanmiddag heb ik even een praatje gemaakt met Demelza en Tamara, dat voelde als vertrouwd.

Ondertussen gaat het bouwen van de kamers in de Rubb Halls als een speer. Wij krijgen veel

hulp van diverse vrijwilligers en bewoners uit het kamp.

Morgenochtend, woensdag mogen, na 3 dagen quarantaine Leonard en Jaap ook aan de slag.

Aart, waarmee ik samen heb gereisd, de kamer heb gedeeld, gewerkt en een week heb opgetrokken breng ik donderdag alweer naar het vliegveld. Wij hebben samen een goede tijd gehad. Ik wens jullie allen een prachtig en gezegend kerstfeest.


  • 22 December 2020 - 21:15

    Bertus:

    Lekker bezig, Eric!
    Mooi om zo (opnieuw) kennis te maken met mensen, collega's en anderen.
    Wij wensen jou ook een gezegend kerstfeest toe, al zal dit voor jou heel naders zijn dan 'normaal'.

    Goede tijd verder!
    Ik wens jou veel zegen op jouw werk!

  • 22 December 2020 - 21:18

    Willem Bosch:

    Dat klinkt heel goed Eric. fijn dat je het naar je zin hebt en het dit keer voorspoediger verloopt! Veel plezier en succes in het bouwen en de contacten gewenst en gezegende kerstdagen.

  • 22 December 2020 - 21:23

    Annemieke:

    Wat fijn toch Eric dat we jou op zo'n afstand kunnen volgen! Erg leuk dat je ons ook weer foto's stuurt. Vind het fantastisch dat je met al die anderen zo aan het werk bent daar. En wat fijn dat de Heer het zo zegent. Daar blijf ik voor bidden!

  • 22 December 2020 - 23:37

    Stefco:

    Mooi makker, goed bezig! Goede en gezegende Kerstdagen aldaar toegewenst!

  • 23 December 2020 - 11:28

    Elly:

    Geweldig om te zien hoe het werk vordert. Goede Kerstdagen toegewenst.

  • 24 December 2020 - 09:07

    Derk:

    Beste Eric, móói wat je doet daar! Heel goede, gezegende dagen in werk én rond Kribbe & Kruis, hartelijke groet & a adieu, Derk

  • 24 December 2020 - 12:15

    Els:

    30 minuten lopen.... Tja, je pakt daar niet een fiets bedacht ik.
    Gods zegen op je werk daar Eric én op het Kerstfeest. Voor ons wordt het een ander kerstfeest, maar voor jou wel helemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Mytilíni

Dikkie en Eric

Actief sinds 09 Aug. 2020
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 11859

Voorgaande reizen:

13 December 2022 - 16 Januari 2023

Athene 2.0

22 November 2021 - 16 Januari 2022

Lesbos & Athene 22-11-2021 /m 16-01-2022

17 December 2020 - 11 Januari 2021

Opnieuw naar Lesbos

24 Augustus 2020 - 20 Oktober 2020

Lesbos

Landen bezocht: